تبلیغات گوگل شما نمایش داده نمی‌شود؟ حداقل باید در نظر گرفت که عدم نمایش تبلیغات شما در گوگل به منزله یک هشدار است. اگر شما تبلیغات خود را در قسمت جستجوی گوگل نمی‌بینید، ممکن است دلیلی برای اعلام خطر نباشد: فقط کافی است از ابزار Ad Preview استفاده کنید تا بتوانید آگهی خود را بررسی کنید. اگر تبلیغات شما در قسمت Ad Preview نیز نمایش داده نمی‌شود؟ این یک مشکل است.

عدم نمایش تبلیغات

قطعاً توضیح بهتری برای عدم نمایش تبلیغات گوگل شما وجود دارد. فقط به دلیل شفاف‌سازی، من تمامی دلایل را به دو بخش تقسیم کرده‌ام: دلایلی که مربوط یه عملکرد می‌شوند و دلایلی که به عملکرد مربوط نمی‌شوند. از آنجا که مشکلات دسته دوم راحت‌تر قابل حل هستند، من از دسته دوم شروع می‌کنم.

آیا می‌خواهید از سریع‌ترین راه ممکن اقدام کنید؟ برنامه رایگان Grader Google Ads Performance را اجرا کنید و یک حسابرسی فوری و شخصی از حساب Google Ads خود دریافت خواهید کرد!

عدم نمایش تبلیغات شما در گوگل: مشکلات غیر مرتبط با عملکرد

منظور از «مشکلات غیر مرتبط با عملکرد» را در ادامه توضیح می‌دهیم. گاهی اوقات، تبلیغات گوگل شما به دلایلی غیر مرتبط با کیفیت تبلیغات، صفحات ورود، گروه تبلیغاتی و غیره نمایش داده نمی‌شود. به عبارت دیگر، حتی اگر شما تمام تلاش خود را برای داشتن بهترین شیوه‌های تبلیغات گوگل به کار گیرید، باز هم دلایل زیادی برای عدم نمایش تبلیغات شما وجود دارد. در ادامه به 7 دلیل آن اشاره می‌کنیم.

پرداخت‌های شما موفقیت آمیز نبوده است

اگر مانند بسیاری از تبلیغ‌کنندگان، هزینه حساب تبلیغات گوگل خود را از طریق پرداخت‌های خودکار انجام می‌دهید، وقتی که به آستانه پرداخت از پیش تنظیم شده یا به انتهای دوره صدور صورتحساب فعلی خود رسیدید، گوگل حساب شما را دوباره شارژ می‌کند. این موضوع به این که کدام اتفاق اول می‌افتد بسیار بستگی دارد. بدیهی است، برای این که این معاملات هموار شوند، باید اطلاعات پرداخت مرتبط با حساب شما معتبر و به روز باشد. اگر گوگل نتواند از حساب شما برداشت کند، تبلیغات شما هم در صفحه نتایج جستجو نمایش داده نمی‌شود.

پیشنهادات شما یا خیلی بالا و یا خیلی پایین است

همان‌طور که می‌دانید، شما باید یک بودجه روزانه را برای هر کدام از کمپین‌های تبلیغاتی گوگل خود تعیین کنید. اگر حداکثر هزینه پیشنهادی برای هر کلیک شما (CPC) که برای یک کلمه کلیدی خاص تعیین کرده‌اید، از بودجه کمپینی که برای آن در نظر گرفته‌اید بیشتر باشد، تبلیغات شما برای آن کلید واژه نمایش داده نمی‌شوند. اطمینان حاصل کنید که حساب شما از این اختلافات بین بودجه تبلیغات و پیشنهادات کلمات کلیدی عاری است.

در صورتی که تعداد پیشنهادات بر اساس کلمه کلیدی کم باشد، دلیل دیگری برای نشان ندادن تبلیغات شما در گوگل است. رتبه تبلیغ شما در یک مزایده معین به نمره کیفیت شما برای کلمه کلیدی مورد نظر و قیمت پیشنهادی بستگی دارد. اگر به بخش کلمات کلیدی حساب Google Ads خود مراجعه کنید، می‌توانید از شبیه ساز پیشنهاد استفاده کنید تا تاثیر افزایش پیشنهادات خود را با مقادیر مختلف تخمین بزنید.

حجم جستجوی کلمات کلیدی بسیار پایین است

اگر کلمه کلیدی که انتخاب کرده‌اید در یک بازه ماهیانه دارای حجم جستجوی کم یا ناچیز است، تبلیغات وابسته به کلمه کلیدی ممکن است برای نمایش مناسب نباشند. هنگامی که گوگل متوجه شود یک کلمه کلیدی با حجم کم را هدف قرار می‌هید، آن را به طور موقت در حساب شما غیرفعال می‌کند. اگر حجم جستجو با یک سطح معقول منطبق شود، گوگل به صورت خودکار دوباره کلمه کلیدی را فعال می‎‌کند. اگر این مشکل رفع نشد، قوانین گوگل ادز را بازبینی کنید.

از نظر تاکتیکی، قطعاً این که فقط منتظر بمانید تا حجم بازدید افزایش یابد کار عاقلانه‌ای نیست. با استفاده از برنامه‌ریز کلمات کلیدی گوگل (که همراه با حساب کاربری Google Ads شما است) یا برنامه ابزار کلمات کلیدی رایگان، شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا یک کلمه کلیدی مشابه با حجم قابل توجه پیدا کنید.

آگهی شما متوقف، حذف یا رد شده است

این امکان وجود دارد که تبلیغات گوگل شما حذف یا رد شده باشد، یا گروه های تبلیغاتی یا کمپین‌هایی که در آنها قرار دارد متوقف شده‌اند. اگر موضوع این است، تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که آن‌ها را از حالت توقف به حالت فعال تغییر دهید.

همچنین ممکن است تبلیغات یا کمپین‌های مربوطه به دلایلی از حساب شما حذف شده‌ باشند به همین دلیل باعث عدم نمایش تبلیغات در گوگل می‌شود. متاسفانه اگر دلیل اصلی همین باشد، شما مجبورید از صفر شروع کنید.

شاید به طور اتفاقی آگهی خود را حذف یا متوقف کرده باشید. برای اطمینان از این حدس می‌توانید به قسمت Change History بروید. در این قسمت می‌توانید تغییرات ایجاده شده در حساب کاربری خود را مشاهده کنید و بر اساس وضعیت فیلتر کنید.

اگر اطمینان حاصل کردید که چیزی متوقف یا حذف نشده و هنوز هم تبلیغات گوگل خود را در قسمت نتایج جستجو مشاهده نمی‌کنید، احتمال دارد که آنها تایید نشده باشند. بدیهی است که هر تبلیغی که رد شده باشد، برای قابلیت نمایش دادن برای کاربران را ندارد. برای جلوگیری از رد شدن تبلیغات شما توسط گوگل بهتر است خط‌مشی‌های تبلیغاتی گوگل را بررسی کنید.

خطایی در برنامه ریزی یا هدفگذاری وجود دارد

درست همانطور که برای هر یک از کمپین‌های تبلیغاتی گوگل خود بودجه تعیین می‌کنید، برای هر کمپین نیز یک برنامه تبلیغاتی مشخص می‌کنید. بنابراین برای گوگل مشخص می‌کنید که ترجیحا چه روزها و چه ساعت‌هایی تبلیغات شما را نمایش دهد. به سربرگ برنامه‌ریزی تبلیغات کمپین مورد نیاز خود مراجعه کنید و از اجرا شدن تبلیغات خود به صورت نامحدود مطمئن شوید.

در کنار آن سربرگ برنامه‌ریزی تبلیغات، همچنین می‌توانید پارامترهای هدفگذاری موقعیت مکانی برای کمپین خود را پیدا کنید. این امکان وجود دارد که تبلیغات شما به این دلیل نمایش داده نمی‌شود که ترافیک جستجوی کافی کلمات کلیدی از منطقه جغرافیایی مورد هدف شما وجود ندارد. بار دیگر، حتماً مطمئن شوید که تنظیمات این کمپین زیاد محدود نیست.

کلمات کلیدی منفی، کلمات کلیدی فعال را نفی می‌کنند

کلمات کلیدی منفی که به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغات شما با عبارات نامربوط نمایش داده نشود می‌تواند در سطح گروه تبلیغاتی و سطح کمپین تنظیم شود. اگر بعضی از تبلیغات گوگل شما نمایش داده نمی‌شود، شاید به این دلیل است که بعضی از کلمات کلیدی منفی شما باعث غیرفعال شدن کلمات کلیدی فعال می‌شوند.

به عنوان مثال، در نظر بگیریم که شما عبارت کلیدی «استفاده رایگان CRM» را پیشنهاد داده‌اید و کلمه CRM رایگان را در کمپین به عنوان کلمه کلیدی منفی قرار داده‌اید. در این صورت، کلمه کلیدی منفی بر کلمه کلیدی فعال غلبه می‌کند. برای حل کردن این مشکل، فقط کافی است که از کمپین تطابق گسترده منفی CRM رایگان به تطابق دقیق و عینی کلمه کلیدی منفی (CRM رایگان) تغییر حالت دهید. انجام این کار به شما این امکان را می‌دهد که برای کاربرانی که به دنبال استفاده آزمایشی رایگان از CRM هستند تبلیغات شما نشان داده شود و همزمان تبلیغات شما به افرادی که به دنبال CRM کاملاً رایگان هستند و هیچ هزینه‌ای برای آن پرداخت نمی‌کنند نمایش داده نشود.

چنانچه تا کنون مقاله مورد پسند شما واقع شده است، می‌توانید ادامه مقاله دلایل عدم نمایش تبلیغات شما در گوگل و راه حل‌های آن را در سایت نوین مارکتینگ و لینک مربوطه دنبال نمایید.


آژانس دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی | نوین مارکتینگ تبلیغات ,گوگل ,کلیدی ,نمایش ,کلمه ,یک ,تبلیغات شما ,کلمه کلیدی ,کلمات کلیدی ,خود را ,نمایش دادهمنبع

مهمترین نکات برای کاهش هزینه تبلیغات در گوگل

نمایش تبلیغات در جیمیل و نکات مهمی درباره آن

آنالیز استوری های اینستاگرام: راهنمای کامل

کوتاه‌ترین زمان برای جمع بندی نتایج گوگل ادز

با بدترین تنظیمات تبلیغات در گوگل آشنا شوید

نگاهی به بهترین پلتفرم های تبلیغات آنلاین جهان

راهنمای دریافت مدرک گوگل ادز: راهنمای گام به گام

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بترا پایگاه تخصصی خلاصه کتب دانشگاهی انواع بلوک سبک پوکه ای باکیفیت رسانه فرهنگی و هنری گیلک‌صدا آقای ژنراتور فروشگاه سایت بلاگ بیست بلک بورن راه دانش انواع پارکت لمینت DumpsTime