در جستجو، نمیتوان با بیتوجهی پیروز شد. اگر میخواهید شاهد موفقیت باشید، همکاری متقابل تیمهای بازدید ارگانیک، پولی و تولید محتوا، کلید حتمی موفقیت شماست. این موفقیت و همکاری متقابل نیز اتفاق نمیافتد مگر آن که شما به یکپارچه سازی بازدید های خود از این سه کانال بپردازید. اما انجام این کار نیاز به تلاش بسیار زیادی دارد، از ارتباطات ناخوشایند گرفته تا آموزش متقابل و توافق با تمامی افرادی که در انجام کار مشارکت دارند. کار بازاریابی جستجو چیست؟
اگر صحبتهای امسال هیثتر فیسکو(Eather Physioc) درکنفرانس ماز 2019 (MozCon) را از دست دادهاید، حالا شانس استفاده از صحبت های او را دارید! در این مقاله او چارچوبی را با شما به اشتراک میگذارد که در آن به یکپارچه سازی بازدید پولی و بازدید ارگانیک و تولید محتوا میپردازد. حاصل این یکپارچه سازی بازدید هم برای ارائه تجربه جستجوی روان تر به کاربران و بازدیدکنندگان است. امروز میخواهیم درباره 9 نکته برای یکپارچه سازی جستجوی ارگانیک، پولی و تکنیک های مرتبط با تولید محتوا صحبت کنیم.
نکته اولی که باید به آن توجه کنید این است که باید درباره تغییرات به یک باره اطلاع رسانی نمایید اما بعد به ترتیب (و نه یکباره) آنها را پیاده سازی نمایید.
یکپارچه سازی تکنیکها و فرآیندهای تغییر میتواند کاری بزرگ و سخت باشد. بنابراین شما نباید سعی کنید همه کارها را در آن واحد انجام دهید. مثل این است که بخواهید آب کل اقیانوس را به جوش آورید و مسلما انجام این کار بسیار عظیم و نشدنی است. بنابراین تا زمانی که بخواهید همه افراد را با هم در راستای رسیدن به دستاوردهای مورد نظر خود هماهنگ کنید، آنها با چالشهایی رو به رو میشوند. بنابراین شما باید به تدریج و به ترتیب تغییرات را طی زمان اجرا کنید.
قدم بعدی در یکپارچه سازی بازدید ها این است که، همچنان که توانمندیها، فرآیندها و آفرهای جدید را در کنار هم آورده و آنها را با هم یکپارچه می کنید، باید فرآیندهای مذکور را در وبسایتی زنده و پویا که با همه به اشتراک گذاشتهاید، مستندسازی کنید چون این فرآیندها همچنان به تغییرات خود ادامه میدهند.
تیم من از وبسایت Confluence استفاده کرده و ما در آن جریان های کاری که با هم به اشتراک گذاشتهایم را مستند میکنیم، اما همه افراد تیم برای اصلاح این مستندات به شکلی که بهتر به نظر برسند، دسترسی و اعتماد کامل دارند.
گام بعدی شما واضح به نظر میرسد، اما بسیاری از افراد این کار را انجام نمیدهند. شما باید پیشنهادات خود را به همراه گزارش اعلام کنید. بسیاری از اوقات، ما دادههای خود برای گزارش دهی را از کانالهای بسیاری جمعآوری میکنیم.
ما چند اسلاید را در آخرین دقایق و پیش از آنکه آنها را به سمت دیوار مشتری پرتاب کنیم، آماده میکنیم. در نهایت، مجموعهای از دادههای تقریبا سطحی و بیمعنی که داستانی را روایت نمیکنند تحویل میدهیم. بنابراین باید دور هم جمع شویم و دیدگاهها، مشاهدات و یافتههای خود را با یکدیگر در اتاقی به اشتراک بگذاریم تا روایتگر داستانی باشیم که کاملا برای مشتری معنادار باشد و به مشتریان برای شناخت اولویتها و گرفتن بهترین تصمیمهای ممکن کمک کند.
ادامه مقاله را در لینک زیر دنبال نید:
https://novinmarketing.com/article/visit-integration/
مهمترین نکات برای کاهش هزینه تبلیغات در گوگل
نمایش تبلیغات در جیمیل و نکات مهمی درباره آن
آنالیز استوری های اینستاگرام: راهنمای کامل
کوتاهترین زمان برای جمع بندی نتایج گوگل ادز
با بدترین تنظیمات تبلیغات در گوگل آشنا شوید