پیش از این فکر می‌کردم که بررسی‌های موردی ترافیک سئوی سایت که عنوانی مشابه عنوان فوق دارند، به نوعی کلاه‌برداری‌اند. چراکه این مقالات به شما می‌گویند که ترافیک ارگانیک ورودی یک سایت، که همین حالا هم بازدید مطلوبی دارد را تا 600 درصد افزایش می‌دهند، نظر شما چیست؟ من که قطعاً تا چند سال پیش فکر می‌کردم که این کار غیر ممکن است.

ترافیک سئوی سایت

اما پس از آن، اکثر روش‌های موجود سئو را آزمایش کردم و در نهایت روش‌هایی را پیدا کردم که واقعاً جواب می‌دادند. ترافیک سئوی سایت را افزایش چشم گیر می‌دهند:

من:

  • هر هفته صدها لینک را برای کاربران مختلف ایمیل کردم.
  • محتوایی بسیار ارزشمند و قوی با حدود 2500 کلمه نوشتم.
  • سرعت بارگذاری سایت را افزایش دادم.
  • تا آنجا که می‌توانستم مشکلات فنی را کاهش دادم.
  • پست به پست لینک‌های داخلی سایت را بهبود دادم.

واقعیت ناامیدکننده؟ اکثر این تلاش‌های بی‌نتیجه بود و کوچک‌ترین اثری در بهبود ترافیک سئوی سایت نداشت.

اما من ناامید نشدم، به کارم ادامه دادم و کمی بعد چند راهبرد و روش خاص را یافتم که نتایجی واقعی را به دنبال داشتند. پس از اینکه این روش‌ها را دوباره تکرار کردم، به نظر شما به چه جوابی رسیدم؟

بله، همین چند راهکار به من کمک کرد که نتایج قابل توجهی را به دست آورم. و حالا می‌خواهم چهار زمینه‌ اصلی که من در آن‌ها نتایج مثبتی به دست آوردم و به بزرگترین مشتریم کمک کرده که به موفقیت دست پیدا کند را به شما معرفی کنم.

به یاد داشته باشید، این فقط یک بررسی موردی است. و شاید روی ترافیک سئوی سایت شما تأثیری نگذارید

یک اخطار مهم پیش از آغاز کار: من به شما نمی‌گویم که روش من تنها روش موفقیت در سئو است. هر کارزار و هر زمینه‌ کاری متفاوتی ویژگی‌های خاص خود را دارد و راهبردهایی که برای یک کسب و کار جواب می‌دهد، ممکن است برای دیگری پاسخگو نباشد.

با این حال برخی از اصول به کار رفته در این بررسی موردی را می‌توان برای اکثر کارزارهای بهبود ترافیک سئو سایت را به همراه آورد.

نقطه آغاز برای حرکت به سوی بهبود ترافیک سئوی سایت

وقتی من کار این مشتری را شروع کردم، او ماهانه 20 هزار بازدید کننده از موتورهای جستجو داشت. بسیار عالی است.

سایت او رتبه‌ی بالایی در چند کلمه کلیدی رقابتی داشت و بین 1000 تا 5000 ورودی موتورهای جستجو برای آن‌ها را به خود اختصاص داده بود. هر ماه به کمک سئو، صدها نفر در خبرنامه سایت عضو می‌شدند.

اما هنوز هم توان بالقوه‌ای برای بهبود این آمار وجود داشت.

ترافیک سئوی سایت

محتوای او واقعاً عالی بود و به دلیل سال‌ها تجربه، توانایی او در نوشتن محتوا برای اکثر موضوعات زمینه‌ کاری‌اش خارق‌العاده بود. در نتیجه بدیهی است که سایت او برای هر کلمه کلیدی مرتبط با زمینه کاریش، رتبه بالایی به خود اختصاص داده بود.

اما او یک مشکل بزرگ داشت: محتوایش بهینه سازی نشده بود و به لینک‌های باکیفیت بیشتری نیاز داشت.

4 روش که به افزایش شدید ترافیک کمک می‌کند

  1. انتشار محتوای عمیق و ارزشمند

من (با استفاده از گوگل آنالیتیکس و کنسول جستجوی گوگل) بررسی وضعیت پست‌های بلاگ او از منظر ترافیک را شروع کردم. او صدها پست وبلاگی داشت اما فقط 10 مورد از آن‌ها ترافیک ثابت داشتند.

بنابراین من 90 درصد محتوای وبلاگ او را از حالت انتشار خارج کردم

من با آن‌ها چه کردم؟ هر پست را در یکی از دو مجموعه زیر قرار دادم:

  1. نوسازی، بهینه سازی و بازنشر: این مجموعه شامل مطالبی بود که دارای توانایی بالقوه برای بهبود بودند. محتوایی به این مجموعه وارد می‌شد که:

 الف: فرصت‌های کلمه کلیدی مناسبی داشت (حجم جستجوی بالا و رقابت ارگانیک کم) اما رتبه خوبی به دست نیاورده بود یا اصلاً رتبه‌ای نداشت.

ب: نگاهی منحصر بفرد و روش‌هایی کاربردی برای مخاطبان فراهم می‌کرد که توانایی دیده شدن داشت.

فقط پنج پست به این مجموعه وارد شدند. من نویسنده سایت را مجبور کردم که حجم بالایی از محتوا را به این مطالب اضافه کرده و بخش‌هایی جدید بر پایه کلمات کلیدی بلند (long-tail keywords.) به آن‌ها اضافه کند.

وقتی که کار تمام شد، من این پست‌ها را به عنوان پست جدید در وردپرس منتشر کردم (البته نشانی اینترنتی آن‌ها را شبیه به قبل نگه داشتم).

  1. پست را به صورت منتشر نشده نگه داشتم و صفحات آن‌ها را بازنشانی کردم: در این مجموعه محتوایی قرار می‌گرفت که توانایی بالقوه‌ خاصی برای بهبود سئو نداشتند.

اکثر این پست‌ها یا برای یک زمینه خیلی تخصصی نوشته شده بودند که حجم جستجوی بالایی نداشتند و یا محتوایی داشتند که وابسته به یکی محتواهایی بود که پیش از این نگه داشته شده بود.

اگر فرصتی برای بهبود سئوی پست وجود نداشت، آن را از حالت منتشر خارج کرده و با استفاده از روش بازنشانی 301، کاربر را به محتوایی مرتبط و یا صفحه نخست رهنمون می‌کردم. ما این پیش‌نویس‌ها را در آرشیو وردپرس خود نگاه می‌داشتیم تا در صورت نیاز، از آن‌ها در محتوای تولیدی در آینده استفاده کنیم. اگر محتوای موجود در یک پست، ارتباط بسیار نزدیکی با یکی از مواردی که منتشر شده بود داشت، آن را به محتوای مذکور اضافه کرده و صفحه‌اش را با بازنشانی 301 منتقل می‌کردیم.

پس از اتمام بررسی و ویرایش پست‌های وبلاگی، تنها 30 پست (شامل موارد نوسازی شده) برای مشتری من باقی مانده بود. اما در زمان کوتاهی به ترافیکی دست پیدا کرد که برای سایت او بی‌سابقه بود، زیرا هر پست وبلاگ او بسیار ارزشمند بود و سئوی بالایی داشت.

البته بررسی و ویرایش مطالب به خودی خود منجر به 600 درصد رشد ترافیک سئوی سایت نشده بود. ما به لینک‌های بیشتر نیاز داشتیم.

ادامه مقاله را در لینک زیر دنبال کنید:
https://novinmarketing.com/article/seo-site-traffic/


آژانس دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی | نوین مارکتینگ سایت ,ترافیک ,پست ,سئوی ,بهبود ,آن‌ها ,را به ,سئوی سایت ,ترافیک سئوی ,سایت را ,برای بهبودمنبع

مهمترین نکات برای کاهش هزینه تبلیغات در گوگل

نمایش تبلیغات در جیمیل و نکات مهمی درباره آن

آنالیز استوری های اینستاگرام: راهنمای کامل

کوتاه‌ترین زمان برای جمع بندی نتایج گوگل ادز

با بدترین تنظیمات تبلیغات در گوگل آشنا شوید

نگاهی به بهترین پلتفرم های تبلیغات آنلاین جهان

راهنمای دریافت مدرک گوگل ادز: راهنمای گام به گام

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا همه چی هست ای نهم زندگی خوب و گرم حق شماست هنرهای من فروشگاه انواع لوازم یدکی کوماتسو هر چی که بخوای قیمت اجرای سقف شیروانی تو بهترین خرید رو از ما داشته باش naghash ثبت برند