آیا تا به حال از بخش آنالیز استوری ‌های اینستاگرام استفاده کرده‌اید؟ اگر نکرده‌اید زمان استفاده از آن فرا رسیده است.

این روزها استوری‌های اینستاگرام بیش از 400 میلیون کاربر در روز دارند که 100 میلیون افزایش در کمتر از 2 سال. مردم عاشق استوری‌اند و اینستاگرام هم با ارائه‌ی ویژگی‌های جدید برای استوری‌ها، کارش را برای تشویق کاربران و کسب و کارها به خوبی انجام می‌دهد.

استوری

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط اینستاگرام، یک سوم پربازدیدترین استوری‌ها را صاحبان کسب و کار‌ها منتشر می‌کنند، همین موضوع بیانگر این است که شما هم باید وارد این بازی شوید. استوری‌ها بایستی بخشی اساسی از راهبرد بازاریابی اینستاگرامی شما را تشکیل دهند و برای این کار، نیاز دارید که چگونگی اندازه گیری کارایی استوری‌های خود را بیاموزید.

این راهنما، دقیقا همین موضوع را به شما آموزش می‌دهد.

در این راهنما تمامی شاخص‌هایی که در حال حاضر برای آنالیز استوری‌های اینستاگرام وجود دارند، بررسی شده است و به شما اطلاعاتی درباره‌ی چگونگی استفاده از این شاخص‌ها و توصیه‌هایی کاربردی برای بهبود آن‌ها آورده شده است.

اگر این موارد برای شما مناسب به نظر می‌رسد، ادامه‌ی مقاله را از دست ندهید!

آنالیز استوری ‌های اینستاگرام: راهنمای کامل

شاخص‌های استوری‌های اینستاگرام

در مرحله‌ی اول، بد نیست فهرست کاملی از شاخص‌های حال حاضر استور‌های اینستاگرام را ارائه کنیم. شما با ادغام دو بخش Native Insights و Iconosquare اینستاگرام، که فعلا تنها پلتفرم‌های موجود برای استخراج داده هستند، شاخص‌ها را آنالیز می‌کنید.

فهرست شاخص به شرح زیرند:

  1. بازدید کننده یکتا (Reach)
  2. نمایش‌ها (Impressions)
  3. پیشروی‌ها (Taps forward)
  4. پسروی‌ها (Taps back)
  5. مجموع تعاملات (Total interactions)
  6. پاسخ‌ها (Replies)
  7. لینک‌های باز شده (Link opens)
  8. خروج‌ها (Exits)
  9. عبور کردن‌ها (Swipes away)
  10. نرخ اتمام (Completion rate)
  1. بازدید کننده یکتا

بازدید کننده یکتا: تعداد کاربران واقعی که استوری شما را دیده‌اند را بیان می‌کند. این مورد احتمالا مهم‌ترین شاخص آنالیز استوری‌های اینستاگرام است، چراکه دیدگاهی کلی از چگونگی دسترسی کاربران به استوری شما را نشان می‌دهد.

  1. نمایش‌ها

در حالی که شاخص بازدید کننده یکتا تعداد کسانی که استوری شما را دیده‌اند را بیان می‌کند، شاخص نمایش، تعداد دفعات نمایش استوری شما را نشان می‌دهد. در نتیجه به عنوان مثال، اگر یک نفر سه بار استوری شما را ببیند، استوری شما 1 بازدید کننده یکتا و 3 نمایش داشته است.

واضح است که همواره تعداد نمایش‌ها از تعداد بازدید کنندگان یکتا بیشتر بوده و برعکس آن غیرممکن است.

اگر مشاهده کردید که تعداد افراد بیننده‌ی استوری شما رو به کاهش است، به دنبال یافتن علت آن باشید. به طور معمول این مورد به دو دلیل روی می‌دهد.

نخست، تعداد افراد بیننده‌ی استوری‌های متوالی، به ترتیب کاهش می‌یابد. اگر تعداد زیادی استوری را در یک روز منتشر کرده‌اید، طبیعی است که هر چه به جلو بروید، تعداد بینندگان آن کاهش یابد. برای مثال، من چند روز پیش مجموعه‌ای شامل 6 تصویر را در اینستاگرام منتشر کردم. استوری اول توسط 306 نفر بازدید، 323 بار نمایش داشت. اگرچه همه‌ی استوری‌ها به دنبال هم و تقریبا همزمان منتشر شدند اما استوری آخر، فقط 5 بازدیدکننده و 202 بار نمایش داشته است. آماری که تقریبا یک و نیم برابر از استوری اول کمتر است.

نگران نباشید، این اتفاق کاملا طبیعی است. البته اگر نمودار بازدید شما به شدت منفی شد، شک نکنید که تعداد استوری‌هایی که در یک دوره‌ی زمانی کوتاه منتشر کرده‌اید بیش از حد زیاد بوده است.

استوری

دومین دلیل برای کاهش تعداد بازدیدکنندگان استوری نیز این حقیقت است که محتوای اشتراک گذاشته شده توسط شما، مخاطبان را به خودش جلب نمی‌کند. از تغییر موضوع و شیوه‌ی انتشار محتوا نترسید و با بررسی داده‌های مربوط به محتواهای مختلف، نتایج خود را بهبود ببخشید. همچنین می‌توانید کمی درباره‌ی مخاطبان خود در اینستاگرام تحقیق کنید و از نظرسنجی‌های استوری اینستاگرم برای پرسش مستقیم از آن‌ها و فهمیدن آنچه که می‌خواهند ببینند استفاده کنید. شاید آن‌ها از دیدن محتوای مربوط به تبلیغ محصولات شما خسته شده‌اند و می‌خواهند چیزهایی درباره‌ی پشت صحنه‌ی تولیدات شما بدانند. اگر از آن‌ها چیزی نپرسید، هرگز متوجه تمایلات مخاطبانتان نمی‌شوید.

در ادامه مقاله به بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام و نکاتی دیگری می‌پردازیم، پس با ما همراه باشید.


آژانس دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی | نوین مارکتینگ استوری ,اینستاگرام ,بازدید ,استوری‌های ,منتشر ,یکتا ,استوری شما ,شما را ,کننده یکتا ,بازدید کننده ,است که ,تعداد افراد بیننده‌ی ,آنالیز استوری‌های اینستاگراممنبع

مهمترین نکات برای کاهش هزینه تبلیغات در گوگل

نمایش تبلیغات در جیمیل و نکات مهمی درباره آن

آنالیز استوری های اینستاگرام: راهنمای کامل

کوتاه‌ترین زمان برای جمع بندی نتایج گوگل ادز

با بدترین تنظیمات تبلیغات در گوگل آشنا شوید

نگاهی به بهترین پلتفرم های تبلیغات آنلاین جهان

راهنمای دریافت مدرک گوگل ادز: راهنمای گام به گام

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

mavadia سئو آباد مجله اینترنتی باران املاک خانی Hadid Share آگهینامه ایران تراول صنعت گردشگری تور هتل پرواز خرید اینترنتی انواع لوازم یدکی گریدر نگاه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. interior-design17