این روزها در دیجیتال مارکتینگ همه ما با هم بر سر موضوعاتی اتفاق نظر داریم و همین از دیجیتال مارکتینگ یک علم می‌سازد. این که مواردی باشد که همه بر روی آن به توافق برسند و بارها و بارها آن را امتحان کنند و نتیجه بگیرند بخش‌های علمی، علم بازاریابی را می‌سازد. یکی از این بخش‌ها هم این است که تبلیغات برای کسب و کار ها واجب است.

قصد توضیح واضحات ندارم اما هنوز هم کسانی هستند که تا با واژه تبلیغات برای کسب وکار رو به رو می‌شوند می‌گویند: ما خرج اضافی نمی‌کنیم. یا می‌گویند هنوز اینقدر وضعمان خوب یا بد نشده است که تبلیغات کنیم.

تبلیغات برای کسب و کار

در ادامه این مقاله من برای شما می‌گویم که تبلیغات مانند خون در رگ یک کسب و کار است، همیشه و همیشه باید در جریان باشد. در دنیای امروز کسب و کار باید از تبلیغات استفاده کرد. می‌دانم که در این جای مقاله، اگر بدبین و تا حد زیادی واقع بین باشید می‌گویید این تبلیغات‌چی می‌خواهد مشتری دائمی پیدا کند و می‌گوید که تبلیغات باید دائمی باشد.

باید به این موضوع فکر کنیم که مشتریان دائمی صنعت تبلیغات به خصوص تبلیغات اینترنتی یا همان دیجیتال مارکتینگ چقدر سود می‌کنند. این واقعیتی است که اگر راهی درست و روشی درست را در دیجیتال مارکتینگ در پیش بگیرید به سود بسیار قابل توجه و همیشگی دست می‌یابید این ردخور ندارد. بحث ما درباره وجوب تبلیغات دیجیتال و ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ موضوعی است که اگر در آن شک داشته باشید چندان این مقاله مناسب شما  نیست. زیرا ما فرض را بر آن می‌گیریم که شما می‌دانید و پی‌برده‌اید که دیجیتال مارکتینگ مستمر برای شما واجب است و اهمیت آن بسیار بالا است.

اما سوال اصلی این مقاله

 چه نوع تبلیغات برای کسب و کار من مناسب است؟

ما به این سوال یک جواب یک کلمه‌ای می‌دهیم و آن هم این است “بستگی دارد”. بله می‌دانم اعصاب بسیاری از شما از این کلمه خرد می‌شود، زیرا هر جا در هر قسمت از دنیای اینترنت که پا می‌گذارید این جواب را می‌شنوید. اما این جواب بد به خاطر سوال بد است که می‌پرسید. زیرا هر کسب و کاری بر اساس نوع مخاطبان و رقبایی که دارد، باید بر روی نوع خاصی از تبلیغات برای کسب و کار خود سرمایه گذاری کند.

اینباوند مارکتینگ (inbound marketing) یا بازاریابی درونگرا، یک اصلی مهم دارد و آن هم این است که باید به جایی بروید که مخاطب و مشتری شما آنجاست و آنجا تبلیغ کنید و البته فروش خود را هم به آنجا نزدیک کنید. بگذارید یک مثال بزنم:

یک شرکت بیمه در یکی از بزرگراه‌های مهم تهران به قیمتی چند صد میلیون تومانی، برای یکی دو ماه، یک بیلبورد عظیم را اجاره می‌کند . احتمالا این بیلبورد را دیده اید. از فاصله ای نزدیک به یک کیلومتر از سه بزرگراه مهم شهر این بیلبورد دیده می‌شود.

چند نفر از کسانی که این بیلبورد عظیم را می‌بینند به بیمه نیاز دارند؟

جواب: همه.

چند نفر می‌خواهند بیمه بخرند؟

جواب: بعضی.

چند نفر می‌خواهند از این کسب و کار خاص بیمه بخرند؟

جواب: برخی از آن بعضی.

این بیلبورد چند نفر را قانع می‌کند که این بیمه به دردشان می‌خورد؟

جواب:تعداد از آن برخی که آن را دیده اند.

راستی چگونه این تعداد را محاسبه کنیم و بازده این روش تبلیغاتی را بفهمیم.

چنانچه علاقمند به خواندن ادامه مقاله و دیگر مقالات مرتبط می باشید ما را در سایت نوین مارکتینگ دنبال کنید.


آژانس دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی | نوین مارکتینگ تبلیغات ,مارکتینگ ,کسب ,یک ,دیجیتال ,جواب ,کسب و ,دیجیتال مارکتینگ ,و کار ,برای کسب ,است کهمنبع

مهمترین نکات برای کاهش هزینه تبلیغات در گوگل

نمایش تبلیغات در جیمیل و نکات مهمی درباره آن

آنالیز استوری های اینستاگرام: راهنمای کامل

کوتاه‌ترین زمان برای جمع بندی نتایج گوگل ادز

با بدترین تنظیمات تبلیغات در گوگل آشنا شوید

نگاهی به بهترین پلتفرم های تبلیغات آنلاین جهان

راهنمای دریافت مدرک گوگل ادز: راهنمای گام به گام

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

مسافرت تی تی کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد یکم بیشتر بمون دانشگاه تعمیرات لوله - تاسیسات لوله رسا تاسیسات پرده برقی - شید برقی | کاورسان لایسنس نود 32 | یوزرنیم و پسورد نود 32 | آپدیت نود 32 | آفلاین و آنلاین پارسیان آذین زند فروشگاه آنلاین هنر زنجان سرمایه گذاری مهر رضا