تنظیمات تبلیغات در گوگل موضوعی است که تا صبح قیامت می‌توان درباره آن صحبت کرد. چه بسیار افرادی که گفتند: “بگذار بریم ببینیم چی می‌شه” ظرف 24 ساعت تمام بودجه خود را به باد دادند. شکست خوردن در تنظیمات گوگل ادز موضوعی است که باید آن را به شدت جدی گرفت. اما بدترین تنظیمات تبلیغات در گوگل کدامند. کدام دکمه از دکمه های گوگل ادز را باید بزنیم تا کلا به فنا برویم کجای گوگل ادز نوشت است دور از دسترس اطفال زیر شش سال قرار بگیرد. بالای کدام بخش گوگل ادز نوشته است مناسب کاربران ناشی نیست.

تنظیمات تبلیغات در گوگل

بدترین وجود ندارد اما همیشه هم خوب نیست

این واقعیتی است که روی هیچ قسمتی ننوشته است دست نزنید یا احتمال ترکیدن با فشاردادن این دکمه بالا است. اساسا فلسفه کار کردن با گوگل چنان است که هر کس در هر جای دنیا بتواند از این سرویس استفاده کند. اما در جایی که رقابت وجود دارد و پول بسیار بسیار زیادی خرج می‌شود، همیشه احتمال آن وجود دارد که پولتان را کم بازده و یا بی‌بازده خرج کنید. همین می‌شود که باید برای استفاده از تبلیغات گوگل ادز از شیوه‌های سنجیده و جواب دادهای استفاده کنید. در اینجاست که تجربه استفاده از تبلیغات گوگل بسیار مهم می‌شود. بگذارید به این موضوع هم، بحث تحریم‌ها را اضافه کنم. این همان بخشی است که شاید بتوان گفت دکمه مرگ گوگل ادز است. متأسفانه هر ارتباطی با ایران در  گوگل ادز یعنی از تعلیق حساب شما. پول شما در حساب گوگل ادز بلوکه می‌شود و هیچ راه بازگشتی هم برای آن وجود ندارد. گوگل ادز از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. اما ایران را در لیست تحریم های خود قرار داده است.

سطح انتظارات شما چیست

این که در یک کمپین تبلیغات در گوگل، شما انتظارات و اهدافی داشته باشید بسیار مهم است. شما باید هدفی را برای خود در نظر بگیرید مثلا این که در صفحه  اول دیده شوید، این برای شما باید راضی کننده باشد، اما این که حتما در تمام ساعت‌های شبانه روز در خط یک صفحه اول باشید و هر کلمه‌ای را که در کمپین خود قرار می‌دهید باید صدرنشین باشد موضوع بدی است. آنالیز و شناختن کلمات کلید شما مهم‌ترین موضوعی است که باید در دستور کار خود قرار دهید.

استفاده طمع‌کارانه از تبلیغات گوگل فقط به از بین بردن بودجه شما می‌انجامد. وقتی شما تنظیمات تبلیغات در گوگل خود را روی حداکثر تمام واژگان قرار می‌دهید، حتی اگر پولش هم برای شما مهم نباشد و بودجه‌ای نامحدود را برای این کار اختصاص داده باشید باز هم کارتان بهره‌وری چندانی نخواهد داشت زیرا روی بسیاری از کلمات بی‌ربط نمایش داده شده‌اید. کلماتی که هر یک هزینه‌ای از حساب گوگل ادز شما کم می‌کند. و اگر از تعدادی از کلیک‌های دریافتی خود به فروشی مناسب هم دست پیدا کنید باز هم این موضوع سبب کاهش سود شما می‌شود. پس لطفا در تمام کمپین‌های خود کلمات منفی را حتما تنظیم کنید و در عین حال این لیست را همیشه به روز نگه دارید. حتی اگر کمپین شما بزرگ است، هر روز آن را تنظیم کنید.


آژانس دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی | نوین مارکتینگ گوگل ,ادز ,تبلیغات ,هم ,استفاده ,تنظیمات ,گوگل ادز ,است که ,تبلیغات در ,تنظیمات تبلیغات ,تبلیغات گوگلمنبع

مهمترین نکات برای کاهش هزینه تبلیغات در گوگل

نمایش تبلیغات در جیمیل و نکات مهمی درباره آن

آنالیز استوری های اینستاگرام: راهنمای کامل

کوتاه‌ترین زمان برای جمع بندی نتایج گوگل ادز

با بدترین تنظیمات تبلیغات در گوگل آشنا شوید

نگاهی به بهترین پلتفرم های تبلیغات آنلاین جهان

راهنمای دریافت مدرک گوگل ادز: راهنمای گام به گام

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

یگانه فناوران واردکننده انواع تگ و لیبل دزدگیر و دزدگیر پوشاک و تگ صدفی وجداکننده تگ و گیت فروشگاهی قیمت بازسازی ساختمان شبکه ما تشریفات عروسی , تشریفات مجالس تعمیرات یخچال مشهد | نمایندگی تعمیرات یخچال در مشهد fieldengineer112 پنل پیامک manis.rozblog.com اجناس فوق العاده تخفیف دونی