آیا تا به حال اتفاق افتاده است که بعد از یک روز طولانی به خانه برگردید و با یک یا چند بسته پستی که پشت در خانه منتظر شما هستند هیجان‌زده شوید؟ این موضوع یکی از مسائل مورد علاقه من است و تمایل دارم این چنین فکر کنم که من در گذشته برای خودم در آینده این هدایا را ارسال کرده‌ام. معمولاً در مرحله اول اصلاً متوجه نمی‌شوم که چرا من باید در گذشته برای خودم در آینده چنین کاری را انجام داده باشم، زیرا بیشتر اوقات فقط از روی بیکاری خرید می‌کنم. متوجه شدم! قانع کننده ترین آگهی .

اما تمام قانع کننده ترین آگهی ها به صورت یکسان ساخته نمی‌شوند و تمامی آن‌ها هم منجر به یک اتفاق خوشایند نمی‌شوند. در اینجا به 13 مورد از بهترین و مؤثرترین تبلیغات متقاعدکننده‌ای اشاره می‌شود که تاکنون دیده‌ایماما بیایید در ابتدا مطمئن شویم که کاملاً آگاهیم که تبلیغات متقاعدکننده در اصل چه کاری را انجام می‌دهند و چرا تمایل داریم که از ان‌ها استفاده کنیم.

قانع کننده ترین آگهی

در حالت کلی، قانع کننده ترین آگهی چه نوع تبلیغی است؟

قانع کننده ترین آگهی ، تبلیغاتی هستند که برای انجام یک عمل دلخواه طراحی شده‌اند، که معمولاً شامل خرید یک محصول است. تکالیف مربوط به مقاله قانع‌کننده از مدرسه را به خاطر می‌آورید؟ در آن مقاله‌ها، شما تلاش می‌کردید تا مخاطب خود را متقاعد کنید. قانع کننده ترین آگهی نیز دقیقاً مشابه همین موضوع هستند. این تبلیغات تلاش می‌کنند تا مشتری احتمالی خود را قانع کنند که محصول ارائه شده را خریداری کنند.

اگر شما یک محصول را تبلیغ می‌کنید، این تکنیک بسیار قدرتمند است. متقاعد کردن تقریباً می‌تواند در تمامی کمپین‌های بازاریابی شما مورد استفاده قرار گیرد. در سراسر تبلیغات در تلویزیون، دیجیتالی، چاپی، صوتی، بیلبورد و حتی PPC. ما برای یافتن بهترین نمونه‌های تبلیغات متقاعدکننده در سراسر رسانه‌ها تمامی موارد را بررسی کردیم و 13 تبلیغ را که بسیار قانع‌کننده هستند جمع‌آوری کردیم. بیایید تا بررسی کنیم که این تبلیغات چه کار مفیدی را انجام می‌دهند و مهم‌تر از همه این که شما چگونه می‌توانید از این تکنیک‌ها در تبلیغات خود استفاده کنید.

  1. Streeteasy: مکان خود را پیدا کنید

Streeteasy برای تبلیغ برنامه تلفن همراه املاک و مستغلات خود در نیویورک از کمپین “Find Your place” استفاده کرد. این کمپین در سراسر شهر در تمامی قسمت‌های مترو و بخش‌های مهم شهر به صورت مرتبطی ارسال شد، زیرا پیدا کردن مکانی برای زندگی باعث می‌شود تا همه احساسات عجیبی داشته باشند.

چرا این موثر است

این کمپین دارای کیفیت مطلوبی است. هر فردی می‌خواهد در فاصله مشخصی نسبت به شغل شما زندگی کند و همچنین لازم دارند تا به اندازه کافی از همکاران شما فاصله داشته باشند. Streeteasy با تکیه بر احساس همبستگی بین ساکنان شهر به منظور برانگیختن طنز در مواجهه با یک کار دلهره آور عمل می‌کند: یافتن مکانی جدید برای زندگی.

روش انجام این کار

چه چیزی باعث می‌شود تا محصول شما به عنوان یک راه‌حل خوب شناخته شود؟ چه مشکلات آزاردهنده‌ای را حل می‌کند؟ این موضوع را در نظر بگیرید. مردم به صورت مداوم به دنبال راه‌هایی هستند تا بتوانند زندگی خود را آسان‌تر کنند؛ از قانع کننده ترین آگهی های خود استفاده کنید که محصولات شما دقیقاً همین کار را انجام می‌دهد.

  1. Curio.io: جالب ترین فرد

یکی از قانع کننده ترین آگهی های شبیه به خبرنامه‌های روزانه است. Curio یک برنامه صوتی رومه نگاری است که همچنین در تلاش است تا زندگی شما را آسان‌تر کند. الان شما حتی برای دریافت یک نسخه متراکم از اخبار هیچ احتیاجی به باز کردن ایمیل خود ندارید! حتی به سادگی می‌توانید در مسیر رفت‌وآمد به اخبار گوش دهید (NPR، شما یک رقابت دارید).

چرا موثر است

این تبلیغ قابلیت‌های بسیاری دارد. نه تنها بر پایه‌ ویدیو با زیرنویس (همانطور که یک ویدیو تبلیغاتی باید باشد) است، همچنین شامل یک بررسی و خلاصه برنامه در نسخه کپی تبلیغ است. دلایل خوب بسیار زیادی برای دانلود این برنامه وجود دارد.

روش انجام کار

بسیار راحت است که به مشتریان خود اجازه دهید تا برای شما صحبت کنند: این حرکت را در Curio انجام دهید و نظر یک مشتری را در نسخه کپی وارد کنید. یا حتی بهتر از آن، از آن به عنوان خود تبلیغ استفاده کنید. مهم‌تر از همه اینکه Curio زودتر از زمان مقرر به شما می‌گوید که چرا حتماً به آن احتیاج دارید: ناگهان شما به جالب‌ترین شخص در جمع تبدیل می‌شوید. نقطه بارز ارزش خود را مشخص کنید و به صورت واضح در تبلیغات بیان کنید.

  1. Revolve: اگر آن را دوست دارید، آن را بخرید

اعتراف: من دائماً این تبلیغات را از Revolve دریافت می‌کنم. آیا من مشکلی در خرید آنلاین دارم؟ «مشکل» را تعریف کنید.

چرا موثر است

قانع‌کننده‌ترین قسمت این تبلیغ، این نسخه کپی است: «اگر آن را دوست دارید، پس خریداری کنید (قبل از این که فرد دیگری این کار را انجام دهد)». بله، چرخ و فلک لباس‌های زیبا عالی است اما این نسخه یک حس اضطرار ایجاد می‌کند و این میل را در شخص ایجاد می‌کند که بخشی از یک جامعه باشد. من از این موضوع به شدت می‌ترسم و ترجیح می‌دهم قبل از اینکه فردی بخواهد لباس مناسب من را خریداری کند، من خودم از قبل آن را بخرم.

روش انجام کار

این تبلیغ وظیفه مضاعفی را انجام می‌دهد، شما را متقاعد می‌کند که با توسل به خواست تماشاگر برای عضویت در یک جامعه و ترس از دست دادن همان فرصت، به سرعت خرید خود را تکمیل کنید. ترس ممکن است که همیشه برای تمامی برندها بهترین گزینه نباشد ولی در دنیای لباس و مد و یا حتی تله خرس این روش بهترین راه‌حل است.

ادامه مقاله "قانع کننده ترین آگهی هایی که تاکنون دیده ایم" را در سایت نوین مارکتینگ دنبال کید.


آژانس دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی | نوین مارکتینگ یک ,انجام ,تبلیغات ,قانع ,آگهی ,کننده ,ترین آگهی ,قانع کننده ,کننده ترین ,را انجام ,خود رامنبع

مهمترین نکات برای کاهش هزینه تبلیغات در گوگل

نمایش تبلیغات در جیمیل و نکات مهمی درباره آن

آنالیز استوری های اینستاگرام: راهنمای کامل

کوتاه‌ترین زمان برای جمع بندی نتایج گوگل ادز

با بدترین تنظیمات تبلیغات در گوگل آشنا شوید

نگاهی به بهترین پلتفرم های تبلیغات آنلاین جهان

راهنمای دریافت مدرک گوگل ادز: راهنمای گام به گام

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

خرید انواع نایلون شیرینگ خرید اسپیکر و بلندگو بازیا همه چی موجوده عاشقانه های ما کلینیک تن آرا بانکداری ایرانی حفاظ شاخ گوزنی | درب آکاردئونی | نرده پنجره 09127800603 اهنگ اقامت در ترکیه